Hogyan rendelhetek termékeket?
Rendelését leadhatja:
Emailben illetve az Ügyfélszolgálaton történő rendelés esetén a következő adatokat kell megadni:
A rendelést az info@legioskatona.hu emailcímre küldje.A szállítási költségekről minden információt itt talál: Szállítási információk
Emailben vagy az Ügyfélszolgálaton írásban történő rendelés leadása után visszaigazolást küldünk. Amennyiben nem kap ilyen emailt 1 munkanapon belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Telefonon történő rendelést nem áll módunkban felvenni!
Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Nem, személyes átvételre nincs lehetőség.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Rendelését kiegyenlítheti banki előutalással vagy postai utánvéttel történő fizetéssel.Bankszámlára történő személyes befizetést nem áll módunkban elfogadni!!!
A webáruházban található termékek újak vagy használtak?
Webáruházunkban új termékek kínálunk, kivételt képeznek a "Használt termékek" menüpontban található termékek. Ezeknél a leírásban egyértelműen szerepel a "használt" megnevezés, árban is kedvezőbben kínáljuk ezeket.
A webáruházban található termékek azonnal rendelhetők?
Igen, a webáruházban található termékekkel rendelkezünk. Nagyon ritka esetben előfordulhat, hogy egy termék megvásárlásra került , nincs már belőle raktáron, de a webáruházban mégis szerepel. Ennek az az oka, hogy vannak, akik emailben adják le a rendelésüket, nem a webáruház rendszerén keresztül, ezért az adott terméket nekünk kell visszavonni és időbeli átfedés előfordulhat.Nagyon kérünk mindnekit, aki előutalással fizet, hogy utalást csak abban az esetben indítson, amikor már megkapta azt a (külön kiküldött) emailt, amelyben az szerepel, hogy a csomagját összekészítettünk, indíthatja az utalást.
Hogyan kapom meg a rendelésemet?
A küldeményeket futárszolgálattal továbbítjuk, ezért olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot. Ha olyan a munkahelye, hogy van lehetősége küldemény fogadására, akkor célszerű munkahelyi címet megadni. Ebben az esetben ne felejtse el pontosan feltüntetni a munkahely megnevezését, pontos címét és minden fontos információt megadni, ami segíti a futárt, hogy a küldeményt zavartalanul célba juttassa.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
A déli 12 óráig leadott rendeléseket (*) még aznap feldolgozzuk, másnap reggel átadjuk a futárnak, aki a következő nap szállítja ki.
* amennyiben a küldeményt utánvétes fizetéssel rendelte. Ha előutalással, akkor az utalás beérkezése után történik a futár rendelése.
Milyen méretezésűek a termékek?
A ruházati termékek francia méretezésűek. Hogy egyszerűbb legyen a megfelelő méret beazonosítása, készítettünk egy "Mérettáblázat" menüpontot, ahol minden termék lemért adatait megtalálhatja.Rendelés előtt nézze át ezt a menüpontot!
JEFAQPro 2.1.5 - Joomla Extension