All for Joomla All for Webmasters

FAQ's

  • Hogyan rendelhetek termékeket?

    Rendelését leadhatja:

    Emailben illetve az Ügyfélszolgálaton történő rendelés esetén a következő adatokat kell megadni:

    • a kiválasztott termék/ek kódszáma (LK...)
    • kiválasztott nagyság
    • darabszám
    • megrendelő neve
    • megrendelő szállítási/számlázási címe
    • megrendelő telefonszáma, emailcíme
    • fizetési mód (előutalás vagy utánvét).

    A rendelést az info@legioskatona.hu emailcímre küldje.
    A szállítási költségekről minden információt itt talál: Szállítási információk

    Emailben vagy az Ügyfélszolgálaton írásban történő rendelés leadása után visszaigazolást küldünk. Amennyiben nem kap ilyen emailt 1 munkanapon belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

    Telefonon történő rendelést nem áll módunkban felvenni!

  • Személyesen átvehetem a rendelésemet?

    Nem, személyes átvételre nincs lehetőség.

  • Milyen fizetési módok közül választhatok?

    Rendelését kiegyenlítheti banki előutalással vagy postai utánvéttel történő fizetéssel.
    Bankszámlára történő személyes befizetést nem áll módunkban elfogadni!!!

  • A webáruházban található termékek újak vagy használtak?

    Webáruházunkban új termékek kínálunk, kivételt képeznek a "Használt termékek" menüpontban található termékek.
    Ezeknél a leírásban egyértelműen szerepel a "használt" megnevezés, árban is kedvezőbben kínáljuk ezeket.

  • A webáruházban található termékek azonnal rendelhetők?

    Igen, a webáruházban található termékekkel rendelkezünk. Nagyon ritka esetben előfordulhat, hogy egy termék megvásárlásra került , nincs már belőle raktáron, de a webáruházban mégis szerepel. Ennek az az oka, hogy vannak, akik emailben adják le a rendelésüket, nem a webáruház rendszerén keresztül, ezért az adott terméket nekünk kell visszavonni és időbeli átfedés előfordulhat.
    Nagyon kérünk mindnekit, aki előutalással fizet, hogy utalást csak abban az esetben indítson, amikor már megkapta azt a (külön kiküldött) emailt, amelyben az szerepel, hogy a csomagját összekészítettünk, indíthatja az utalást.

  • Hogyan kapom meg a rendelésemet?

    A küldeményeket futárszolgálattal továbbítjuk, ezért olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot. Ha olyan a munkahelye, hogy van lehetősége küldemény fogadására, akkor célszerű munkahelyi címet megadni. Ebben az esetben ne felejtse el pontosan feltüntetni a munkahely megnevezését, pontos címét és minden fontos információt megadni, ami segíti a futárt, hogy a küldeményt zavartalanul célba juttassa.

  • Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

    A déli 12 óráig leadott rendeléseket (*)  még aznap feldolgozzuk, másnap reggel átadjuk a futárnak, aki a következő nap szállítja ki.

     

    * amennyiben a küldeményt utánvétes fizetéssel rendelte. Ha előutalással, akkor az utalás beérkezése után történik a futár rendelése.

  • Milyen méretezésűek a termékek?

    A ruházati termékek francia méretezésűek. Hogy egyszerűbb legyen a megfelelő méret beazonosítása, készítettünk egy "Mérettáblázat" menüpontot, ahol minden termék lemért adatait megtalálhatja.
    Rendelés előtt nézze át ezt a menüpontot!