All for Joomla All for Webmasters

Üzletszabályzat

 

Tulajdonos: Kovács Tímea E.V.
Adószám:    63994876-1-39
Email:        info@legioskatona.hu
Emailcím a rendeléshez, reklamációhoz: info@legioskatona.hu
Telefonszám: +0620 3864069
Ügyfélszolgálati telefonszám: +0620 3864069
Cím: Pápa, Hatodik utca 13
Bankszámlaszám: 10404845-00011232-00000005 (Kereskedelmi és Hitel Bank)
Nyilvántartási szám: 8337707
Kiállító hatóság: Pápa, Önkormányzat Okmányiroda (8500, Pápa, Fő utca 5-7.)
Adatvédelmi biztos nyilvántartási szám: NAIH-56902/2017
Csomagküldő kereskedelem engedélyszám: C/003 604
Az engedélyszám kiállító hatóság: Magyar Kereskedelmi Engedélyeztetési Hivatal
Tárhely szolgáltató neve, címe: MediaCenter Hungary Kft. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3.
Tárhely szolgáltató elérhetősége: 76/506-618 mediacenter@mediacenter.hu
Kamarai nyilvántartási szám: Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, VE63994876
A szerződés megkötésének valamint a szerződés nyelve: magyar

   Jelen Üzletszabályzat tartalmazza azokat a kikötéseket és feltételeket, amelyeket figyelembe kell venni a weboldal használata során. A termék/ek megrendelésével a Vevő elektronikus úton szerződést köt az oldal tulajdonosával (továbbiakban Eladó,) ezáltal kinyilvánítja, hogy teljes mértékben elfogadja az Üzletszabályzatban foglaltakat az oldal használatára, rendelésre vonatkozóan.
A weboldalon megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvételre nincs lehetőség!
Jelen dokumentum, a megrendelések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Jelen szerződés a jobb felső sarokban történő nyomtatás ikonra kattintva nyomtatható.

1. A regisztráció

Felhívjuk figyelmét, hogy az interneten keresztül történő vásárlással Ön érvényes szerződést köt az adott termékre. A szolgáltatásunk elérhető mindazok számára, akik az érvényben lévő, idevonatozó jogszabályok értelmében teljes cselekvőképességük birtokában vannak, regisztrálták magukat és ezzel az itt ismertetett Üzletszabályzatot elfogadják. A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy 18. életévét betöltött korlátlanul cselekvőképes személy, vagy 16. életévét betöltött kiskorú személy, aki rendelkezik a törvényes képviselője engedélyével. A regisztráció ingyenes, csak a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia:

  • Név
  • Utca/házszám
  • Város
  • Irányítószám
  • Ország
  • Telefon
  • Emailcím

Lehetőség van eltérő számlázási/szállítási címet is megadni, annak érdekében, hogy a teljesítés a lehető leggördülékenyebben történhessen.
A regisztrációban rögzített adatokért a Vevő felelősséggel tartozik.  A jelszóval és a megadott azonosítóval Ön már be tud lépni a rendszerbe. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció kezdeményezését indoklás nélkül visszautasítsa, illetve az Üzletszabályzat megsértése esetén bármikor visszavonja.
A Vevő a regisztrációban megadott adatait a felhasználónév/jelszóval történő belépés után a Felhasználói menüben bármikor módosíthatja.

2. Megvásárolható termékek köre

  • - Ajándéktárgyak
  • - Bakancs, cipő
  • - Katonai ruházat
  • - Használt termékek
  • - Hátizsákok, táskák
  • - Jelvény, kitűző, felvarró
  • - Kemping felszerelések
  • - Könyv, újság
  • - Lámpa
  • - Védőfelszerelések.

3. A webáruház használata (rendelés menete)
3.1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
3.2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "Tovább vásárolok" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Mennyiség megadását követően a "Módosít/Töröl" gomb megnyomása után frissül a kosár tartalma.
3.3. Belépési adatok megadása, illetve ha még nem regisztrált, most megteheti. A kosár tartalma nem törlődik.
3.4. Szállítási cím ellenőrzése és szállítási mód megadása.
3.5. Fizetési mód kiválasztása.
3.6. Adatok végső ellenőrzése és megrendelés jóváhagyása. A rendelés ezen utolsó szakaszában az erre kialakított mezőbe lehet megadni a megrendeléssel kapcsolatos egyéb kérést/ információt.
3.7. Email-ben a megrendelés elküldését követően azonnal visszaigazolást kap.
3.8.
Amennyiben az email fiókjába nem látható a leadott rendelése, először ellenőrizze a Spam mappát. Ha itt sem látható, a rendelése sikertelen volt, vegye fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon keresztül!
3.9. A megrendelések feldolgozás munkanapokon 9-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben a megadott idő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
3.10. Aznap, amikor a csomagot átadtuk a futárnak, emailben tájékoztatást küldünk: "Megváltozott a rendelés státusza: kiszállitás alatt".

4. Rendelés, szállítási költség, szállítási határidő
A rendelés  beérkezésével a megrendelőnek (vásárlónak) fizetési kötelezettsége keletkezik!
A webáruházunkban feltüntetett árak magyar Forintban értendőek,  bruttó árak. Az árváltoztatási jogát az Eladó fenntartja, kivéve, ha nincs másképp feltüntetve. Az az ár érvényes, melyet a Vásárló a rendeléskor megerősít. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postaköltséget.
A raktáron lévő termékeket legkésőbb a rendelés leadását követő nap postázzuk.
Amennyiben olyan terméket rendel, mely nincs raktáron, úgy a szállítási határidő 15-30 napra növekedhet. Erről e-mailen/telefonon keresztül tájékoztatjuk a Megrendelőt. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy meghatározott vagy határozatlan időre korlátozza vagy teljesen megszüntesse az egyes termékek vagy az összes termékek eladását, vagy teljesen megszüntesse az online bolt honlapjának elérhetőségét, vagy másképp korlátozza vagy megszüntesse az online bolt üzemeltetését.

BELFÖLDI SZÁLLÍTÁS:

Utánvéttel történő rendelés esetén:
szállítás futárszolgálattal: 1250 Ft

vagy banki előutalás esetén:
szállítás futárszolgálattal: 990 Ft

A megrendelés befejezését követően a rendszer automatikusan kiküldi a megrendelése másolatát.

Az utaláshoz szükséges adatok:
Bankszámlaszám:   10404845-00011232-00000005 (Kereskedelmi és Hitel Bank)
Jogosult:              Kovács Tímea
Közlemény:           Megrendelés sorszáma!!!

A megrendelések kézbesítését a DPD végzi. 

A megrendelt termék/termékek ellenértékét utánvét esetén a futárnak kell kifizetni, a szelvényen feltüntetett érték alapján. A szállításért és a csomagolásért semmilyen burkolt felárat nem számítunk fel. A számlát a csomag tartalmazza. Az áru a teljes vételár kiegyenlítéséig az Eladó tulajdonát képezi, sem zálogul, sem fedezetül nem szolgálhat. A küldemény átvételekor a futàr jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a küldemény sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a szállítóhoz forduljon reklamációjával. Az Eladó nem vállal felelősséget a szállítás, továbbítás útján történő károkért. Amennyiben a szállítás során a küldemény kézbesítése a Vevő hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a DPD értesítést küld a feladónak. Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és megkíséreljük a termékek ismételt továbbítását. Ebben az esetben az összes szállítási költség a Vevőt terheli. 

A visszaküldött küldeményt nem áll módunkban átvenni abban az esetben, ha az portóval, értéknyilvánítással vagy utánvéttel terhelt.

KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS ESETÉN - Bankszámlára történő utalással

 Az alábbiakban felsorolt országokba futárszolgálattal történő szállítással küldjük a megrendelt termékeket, az utalás megérkezése után! Amennyiben a megrendelés átutalásos teljesítése a rendelés leadását követően 5 napon belül nem történik meg, a rendelés törlésre kerül!!!
A szállítási határidő országonként eltérő. A szállítási időbe a szombat vasárnap, valamint a magyarországi ünnepnapok nem számítanak bele.

A csomagot arra a címre küldjük, melyet a megrendelés során megadott. Ha Ön rossz vagy hiányos címet adott meg, nem vállalunk felelősséget a zavartalan szállításért. Ebben az esetben minden felmerülő költség a megrendelőt terheli.
A csomagban található számla ÁFA nélkül (alanyi adómentes) van kiállítva. A megrendelő felelőssége, hogy utána nézzen, hogy az országába történő szállításnak milyen beviteli- és Vám szabályai vannak. A vám költségei teljes mértékben a megrendelőt terhelik és az Ő felelőssége ennek esetleges befizetése. A Légióskatona webáruház nem kötelezhető arra, hogy az adott országba történő vámkezelési szabályokról és feltételekről a vevőt tájékoztassa.
Ajánljuk, hogy a megrendelés előtt nézzen utána a vámkezelési szabályoknak!
A megrendelés a Légióskatona webáruház részéről teljesítettnek tekintett abban a pillanatban, mikor a megrendelést a szállító cégnek átadtuk. A megrendelőnek a küldemény azonosítóját emailben elküldjük. A küldemény azonosítójának megadása/elküldése után  a megrendelő a megbízója a szállító cégnek. A szállítással kapcsolatos felmerülő problémák esetén a vevőnek kell a reklamációját intézni a szállító cég felé és a Légióskatona webáruház semmi esetben sem hibáztatható, vonható felelősségre. (pl. késés, a megrendelés részleges vagy teljes elvesztése, hibás kézbesítés, rossz címre történő kézbesítés vagy bármilyen külső dologból fellépő hibás teljesítés).
Felhívjuk a kedves megrendelők figyelmét, hogy mielőtt átveszi és aláírja az átvételi bizonylatot, győződjön meg a csomag sértetlenségéről.
Az átvétel során ha a vevő hiányosságot vagy rossz állapotot/sérülést fedez fel a csomagon, köteles megtagadni a csomag átvételét, de arra is köteles, hogy az erre az esetre vonatkozó nyomtatványt pontosan, precízen kitöltse, a pontos dátumot ráírja, aláírja, megadja pontosan az átvétel megtagadásának okát. Ajánlott levélben ezt a nyomtatványt a szállító cég felé kötelessége elküldeni és egy másolatot pedig a Légióskatona webáruház részére.
  Az átvételt követő 7. naptól a megrendelést átvettnek, elfogadottnak tekintjük a vevő részéről. Ezután reklamációt már nem áll módunkban elfogadni!

Ha a megrendelő többszöri alkalommal nem veszi át a csomagot és visszaküldésre kerül, mindenféle felmerülő költség a vevőt terheli.

Csere esetén a postaköltség illetve az árkülönbség kifizetése a vevőt terheli. A webáruház részére visszaküldött küldeményt nem áll módunkban átvenni abban az esetben, ha az portóval, értéknyilvánítással vagy utánvéttel terhelt. A Légióskatona webáruház kizárólag sérülésmentes, teljesen ép termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. Amennyiben a termék sérült, koszos, rossz állapotú, úgy a Légióskatona webáruház  a termék árának visszafizetését megtagadhatja.

A visszaküldési költség a vevőt terheli.
Abban az esetben ha a vevő több alkalommal, indokolatlanul visszaküldi a terméket, a Légióskatona fenntartja a jogot a további küldés megtagadására.
A Légióskatona webáruház kicseréli vagy visszafizeti a termék értékét (szállítási költség nélkül) 30 napon belül, a csomag átvétele után. A visszafizetés utalással történik annak a személynek a részére, akinek a számla ki lett állítva. A kifizetés kizárólag s kiállított számla ellenében történik.


Az utaláshoz szükséges adatok:
Bankszámlaszám: 10404845-00011232-00000005 (Kereskedelmi és Hitel Bank)
IBAN: HU93104048450001123200000005
Jogosult: Kovács Tímea
BIC/SWIFT: OKHBHUHB
Közlemény:     Megrendelés azonosítója!!!

Ausztria5100 Ft
Anglia6700 Ft
Cseh Köztársaság5130 Ft
Franciaország7750 Ft
Hollandia5900 Ft
Lengyelország5940 Ft
Németország5900 Ft
Olaszország7770 Ft
Románia3900 Ft
Spanyolország9600 Ft
Svédország9600 Ft
Szlovákia3500 Ft
Szlovénia5100 Ft

 Amennyiben a felsorolt országokon kívül más országba szeretné a rendelését kérni, vegye fel velünk a kapcsolatot!

5. Termékek
A webáruházban található termékek mellett található fotók esetében előfordulhat, hogy az áru csomagolása és a termék megjelenése ettől eltérhet (színárnyalat, terep minta formája-színe ...). A termék részletes jellemzőit az adott árucikkhez tartozó termékleírásban olvashatja.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy használt árut visszavenni nem tudunk, de ha más méretre van szüksége arra kicseréljük. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás költsége valamint az esetleges árkülönbözet a Vevőt terheli.

6. A vásárlástól való elállás joga
6.1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

6.2. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Amennyiben a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Korm.rendelet 20 §-a értelmében a  webáruházban vásárolt termékek tekintetében.
 
a. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a kézbesítőtől történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a kézbesítőtől kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
 
b. A fogyasztó elállhat a szerződéstől 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy – ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut – annak visszaküldésével. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésre irányuló szerződés esetében:
a termék átvételének napjától számított 14 napon belül, 
több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen a fogyasztó az utolsó terméket átveszi.   
 
c. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza z Eladónak (Kovács Tímea EV, 8500 Pápa, Hatodik utca 13.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.  A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
 
d. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
 
e. Utánvéttel, portóval terhelt küldeményt nem áll módomban átvenni!
 
f. A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
 
g. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

7. Garancia, szavatosság, jótállás
A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az Eladó számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket az Eladó  költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

6.2. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.
Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
 6.3. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
6.4 A Gyártó megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek és az elkészített termék színe között árnyalati eltérés előfordulhat. A termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
 
8. A  felelősség korlátozása
8.1. A webáruházban való vásárlás feltételezi, hogy a Vevő birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
8.2. Az Eladó semmilyen módon nem felelős a folyamatokban előforduló, az alább felsorolt pontokban foglalt eseményekből bekövetkezett hibákért, s emiatt bekövetkezhető érdeksérelemért, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat
- Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami megakadályozza az Értékesítési Rendszer akadálytalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely papír, vagy elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adat elvesztése.
- Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen program,- technikai hibából bekövetkezett esemény következményei.
8.3. Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt vagy indirekt, ami a weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be, a kapcsolódás és a vásárlás minden esetben a Vevő felelősségére történik.
8.4. A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
8.5. Az Eladó nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs.
8.6. Az Eladó jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személyekkel szemben, akik csalást követnek el vagy annak elkövetésével próbálkoznak.
8.7. Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására elkövetett csalás miatt.
8.8. Abban az esetben, ha a Vevő valamilyen formában megsérti a szabályokat, az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vásárlását. Ebben az esetben a Vevő semmiféle kártérítésre igényt nem tarthat és semmiféle jogorvoslatnak nincs helye.

9. Változtatás joga
A weboldalakon található információk előzetes bejelentés nélküli megváltoztatásának jogát az oldal tulajdonosa fenntartja. A módosítás hatályba lépését követően a Vevő  a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Szabályzatban foglaltakat. Az Eladó törekszik rá, hogy a weboldalakon található információk napra készek legyenek. Az itt található adatok és információk nem minősíthetők úgy, mint a vállalkozás tanácsa bizonyos szolgáltatások igénybevételére. A Vásárlóknak minden esetben előzetesen javasolt megbizonyosodni arról, hogy az általuk igényelt termékek saját esetükre vonatkoztatva ténylegesen a legmegfelelőbbek-e.

10. Egyéb
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy Üzletszabályzatát bármikor megváltoztassa. A jelen Üzletszabályzat a vásárlással létrejövő szerződés fontos szabályait tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek a Polgári Törvénykönyv és a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet idevonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

2013. évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ - 6:174.§) szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b) békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.

Jótállási igény benyújtásának feltétele: ha a kiérkezett tételek (termékek) nem használhatóak (gyártási hibások, vagy szállítás közben elromlottak), és e tekintetben egyértelműen megállapíthatóan a Szállítót vagy Forgalmazót  terheli felelősség.

Kellék-/termékszavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r. szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak minősül. Rendelet szerint szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak kell bizonyítania, az eredeti  számla bemutatásával. A szavatossági igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást a rendelet 4.§-a részletesen leírja.

A jogszabályok hatályos szövege teljes terjedelmében elérhetők:

45/2014(II.26) Korm.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
2013:V Ptk. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096.239298
19/2014(IV.29) NGM.r. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=168978.263277
2011. évi CXII.tv

Mellékletek:

1. számú melléklet:
 
Elállási/Felmondási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 
Címzett: Kovács Tímea, 8500 Pápa, Hatodik utca 13., e-mail: info@legioskatona.hu
 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
 
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Rendelés egyedi azonosító száma:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
 
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
 
Kelt
 
 
2.melléklet
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató
 
1.Kellékszavatosság
 
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint -az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
 
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
 
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
 
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Légióskatona webáruház  nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
2.Termékszavatosság
 
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
 
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
3.Jótállás
 
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Egyes termékre vonatkozóan hibás teljesítés esetén szerződés, vagy jogszabály alapján a Légióskatona webáruház jótállásra köteles.
 
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.
 
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.